11.03 зробив та оплатив оптове замовлення на сумму 8620 грн. Відправляли 6 днів, але так і не відправили, як виявилось половини замовлення у них взагалі не має! Запросив повернення коштів, і тепер мене кормлять обіцянками, що протягом 14 днів повернуть. Телефоную, кожен день і кожен день нові історії. То бере трубку відділ рекламацій, то директор складу. А останній звінок взагалі вбив - почали розмовляти таким тоном, наче я винен: "Чого ви телефонуєте? Що вам не зрозуміло? і т.д."
Вже пройшов тиждень, і зрозуміло що коштів я не побачу. Що це взагалі за правила? Які 14 днів?
Шановні kindlytech, ви не з тим звязались. Заява в кіберполіцію вже передана в Одеській відділ, відео в Тік-Ток набирає гарні перегляди, підключив, як можна більше медіа. Вже вами зацікавилось телебачення.
Моя вам рекомендація, протягом тижня повернути кошти, або я почну розмотувати цей клубок далі.
2 комментария