Жалобы и отзывы » Мобильные телефоны » Жалоба / отзыв: Сервис центр МастерФон (Майстерфон) - МастерФон - Хамское поведение, некачественныи ремонт, КИДАЛОВО | #2901

Жалоба / отзыв
Сервис центр МастерФон (Майстерфон)
МастерФон - Хамское поведение, некачественныи ремонт, КИДАЛОВО

«11» вересня 2015 року я звернувся до сервісного центра «МайстерФон», відділення «метро "Політехнічний інститут"», для замовлення послуги з ремонту мобільного телефону модель FLY IQ4416 Era Life 5, а саме заміну пошкодженого сенсорного екрана. Дисплей телефону був справний і не мав пошкоджень. Вартість робіт за Договором становила 585 грн., що підтверджується квитанцією №20604 (копію квітанції сервісний центр відмовився надати).
«15» вересня 2015 року при отриманні телефону я виявив, що під час ремонту було пошкоджено дисплей, дисплей має скрите механічне пошкодження яке видно тільки при ввімкнені телефону, на що я звернув увагу консультанта та не отримав відповіді чому має місце механічне пошкодження.
Мені не було надано ні акту виконання робіт, ні іншого документа який би давав роз’яснювання про характер та причини пошкодження дисплею, тільки повернули телефон без сенсорного екрану та з пошкодженим дисплеєм.
Після виявлення дефекту, у виконаній роботі, а саме механічного пошкодження дисплею, в той же день, я звернувся до сервісного центра «МайстерФон», відділення «метро "Політехнічний інститут"» з вимогою виконання робіт належної якості. Мені запропонували оплатити ще і заміну дисплею, запропонована сума вартості робіт становила 1600 грн. Від даної послуги я відмовився оскільки її вартість значно перевищувала попередню вартість робіт.
Наступного дня я направив по електронній пошті на адресу masterfon@ukr.net «Претензію до наданої послуги з ремонту телефону», та отримав наступну відповідь:
«Дисплей и сенсор в этой модели iq4416 очень крепко склеены производителем. Поэтому при отделении сенсора от дисплея существует вероятность (10-15%), что дисплей при отделении лопнет или получит повреждения.
Мы о этом специально предупреждаем клиентов.
Во избежании конфликтных ситуаций - клиент подписывает документ о выполнении опасных работ.
В Вашем случае не повезло. Сенсор оказался приклеен сильнее обычного и дисплей при отделении получил повреждения.»
Таким чином, у задоволенні моєї вимоги мені було відмовлено на тій підставі, що мною було підписаний документ, а саме: «Заявление на диагностику» (копію сервісний центр надав, копія додається), на підставі якого вони не хочуть відповідати за пошкодження заподіяні моєму майну.
Документ був мною підписаний на вимогу представника сервісного центру «МайстерФон» при отриманні на ремонт телефону, який перед цим повідомив, що робота по заміні сенсорного екрана дуже складна та можливе пошкодження мікросхеми при прогріванні, про жодні механічні пошкодження не було і мови.
Я звернувся по консультацію до іншого сервісного центру, де мені була надана інформація що робота по заміні сенсорного екрану мобільного телефону моделі FLY IQ4416 Era Life 5 не є складною та при її виконанні ніяких пошкоджень дисплею не може бути, бо в даній моделі сенсорний екран та дисплей відокремлені один від одного (також це підтвердили у компанії FLY).
Вважаю що представник сервісного центра «МайстерФон» ввів мене в оману, повідомляючи неправдиву інформацію щодо того що робота по заміні сенсорного екрану дуже складна, та змусив підписати документ «Заявление на диагностику», але звертаю увагу на те що у цьому документі я не давав згоду на механічне чи інше пошкодження мого майна.
Підписуючи документ «Заявление на диагностику», я враховував інформацію розміщену на сайті сервісного центру «МайстерФон», а саме:
«Сеть Сервисных центров "МастерФон" осуществляет профессиональный и качественный ремонт мобильных телефонов любого уровня сложности таких известных марок, как: Nokia, Sony, Motorola, Samsung, LG, Fly и других производителей.
Специально изготовленное оборудование, отлаженный технологический процесс, квалифицированный персонал позволяют на высоком уровне произвести ремонт мобильных телефонов любой модели.
Сервисный центр Fly в Киеве
МастерФон - это сеть сервисных центров, которая производит обслуживание и ремонт мобильных телефонов Fly в Киеве.
Для нас - ремонт телефонов Флай – это:
• обязательное соблюдение технологических норм ремонта,
• профессионализм и опыт инженера, который ремонтирует Ваш телефон.
• эфективное сервисное оборудование Fly
• и несомненно оригинальные запчасти и качественные расходные материалы»
Вважаю, що інформація розміщена на сайті сервісного центру «МайстерФон» не відповідає дійсності та вводить споживачів в оману, а саме сервісний центр «МайстерФон» не є Сервисним центром Fly, та не може виконати якісний ремонт телефонів.
Враховуючи що вартість робіт сервісного центра «МайстерФон», з ремонту мобільного телефону модель FLY IQ4416 Era Life 5, а саме заміну пошкодженого сенсорного екрана, за Договором становила 585 грн, а вартість самої запчастини близько 200 грн, тобто вартість роботи становить біля 385 грн. Я вважаю що ця вартість роботи повинна враховувати ризики (10-15%) про які повідомив директор у своєму електронному письмі, а не перекладати всі ризики на плечі споживачів.
Також звертаю Вашу увагу що на сайті сервісного центру «МайстерФон» постійно редагуються та видаляються негативні коментарі, які постійно з’являються на сайті від обурених споживачів та залишаються тільки схвальні відгуки (видалено 2-і мої скарги протягом 5 хвилин від тоді як вони були опубліковані).
«18» вересня 2015 року я звернувся вже у письмовій формі з «Претензією» до директора сервісного центра «МайстерФон» (копія додається), та не отримав відповіді і досі.

Дата публикации:


0 комментариев

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь на сайте, это займет несколько секунд.




Быстрая регистрация через соцсети:
Войти через FacebookВойти через Google+Войти через ВКонтактеВойти через Яндекс