Жалобы и отзывы » Другое » Жалоба / отзыв: Мобільний оператор Київстар Україна - Скарга | #2044

Жалоба / отзыв
Мобільний оператор "Київстар Україна"
Скарга

Керівнику сотового оператора
«Київстар Україна»
громадянина ІВАХНЕНКО
Олександра Володимировича
мешкає 86007, Україна, Донецька обл., м. Ясинувата
тел. +3080681562497

СКАРГА.

Шановний курівник, мобільного оператора «Київстар «Україна», надсилаю Вам скаргу про наступне.
Я, ІВАХНЕНКо Олександр Володимирович, моб. тел. +380681562497, мешкаю у тимчасово неконтрольованій території Донецької області, а саме місті Ясинувата, та періодично, 1 раз на мі-сяць у справах виїжджаю на контрольовану територію, тобто Вашими послугами, незалежних від мене обставин, користуюсь не довше як 3-5 днів на місяць.
Згідно мого тарифного плату «Київстар, регіон-2» (для Донецької та Луганської областей) (10 гривень на м’ясець), я можу користуватись лише максимум 5-ть (при деяких, виробничих, об-ставинах, 10 днів на місяць, але не більше) днів на місяць.
І ще, незалежно від того, де я знаходжусь, а саме сьогодні, 04.03.2015 року, мені надійшло SMS повідомлення наступного змісту: «Уважаемый абонент, этой ночью будет снята ежемесячная плата 10 грн. по опции «-33». Пожалуйста, убедитесь, что на счёте достаточно средств. Инфо о счёте *111#». 04 Мар 2015 09:31».
Керуючись вище зазначеним, звертаюсь до Вас з наступним: «Якщо, Ми, йдемо до Європей-ського суспільства та вважаємо себе європейською державою, то прошу Вас розглянути питання пропорційного відрахування з мого особистого рахунку коштів, які я витрачаю на користування Вашими послугами.
Шановний керівник, мобільного оператора «Київстар «Україна», 10 гривень на місяць, це не такі великі гроші, але якщо ми прагнемо бути європейською державою, прошу Вас віднестись з розумінням до мого прохання та ситуації, в якій я опинився по незалежним від мене обставинам.
Про прийнятому Вами рішенні прошу Вас надити мені інформацію, у встановленому зако-нодавством України терміни строки.
З повагою, ІВАХНЕНКО Олександр Володимирович.

04.03.2015 року О.В. Івахненко

Дата публикации:


3 комментария

21 ноября 2016 19:02
я набрала і сказали, всі лінії зайняті ви можете написати Зоряні. Хай іде нах... ваша Зоряна. Люди не можуть поспілкуватися з оператором і вирішити свої проблеми. Давно було треба просто почекати коли лінії зайняті і я чекала а тепер скидає і я вже 10 разів звонила і ні оден раз не дозвонилася. Що ви там робите. Я б вас всіх звільнила, всерівно толку ніякого.
22 декабря 2016 09:02
Свинству оператора київстар нема кордону.22.12. в5 .10 ранку приходить смс про те що я маю заплатити їм суму понад тар. плану. Через декілька хвилин знову смс що вже знята сума згідно тар.плану. Після важкого робочого дня цей не Київстар готовий мене підняти в 5ранку на ноги щоб отримати свої ГРОШІ ,які і так були мною вже перераховані.Оператор мені сказав що то мій смартфон у всьому винний. Більшого свинства я поки що не зустрічав ніде. Буду мабуть прощатись з такими "послугами"
6 июля 2018 22:32
Київстар спортився підключає без мого відома тарифні плани дорого, щей дозвонитись двое суток неможна відповідь: усі лінії зайняті. Чуш. Невірю, що за двоє суток не можна розмовляти хоть хвилину.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь на сайте, это займет несколько секунд.




Быстрая регистрация через соцсети:
Войти через FacebookВойти через Google+Войти через ВКонтактеВойти через Яндекс