Близько 6 місяців тому мав необережність купити приставку M8S в магазині cam.kh.ua.
Приставка китайська. Користувався мало-інтенсивно. Одного дня звернув увагу, що не можу її вимкнути - індикатор живлення залишався включеним і горів синім кольором.
Вирішив відправити приставку на ремонт в магазин без гарантійного талона (не зміг знайти).
З часом зателефонував, що з нею мені відповіли, що по всій видимості вона не підлягає ремонту, але точно сказати, що з нею не можуть так як вона в сервісному центрі і її сьогодні вже будуть відправляють мені ...
!!! Причина невідома, але її відправляють мені сьогодні!!!
І відразу питання: "Вам висилати вашу поламану приставку"?
Кажу: "Надсилайте".
Вислали чужу...
Кажуть скажи серійний номер своєї. Кажу, що писав серійний номер в чаті - відповідь: "Ми не зберігаємо листування"...
Написав відгук на hotline.ua
І ПОЧАЛОСЯ...
Виявляється ВСЕ можна було вирішити по-тихому і домовитися...
Допереписувалися до того, що я цю приставку міг взяти в когось із друзів, або взагалі ЦЕ якась ліва приставка і взагалі я купив не у них.
"Провірте по базі покупців" - кажу.
Відповідь: " Ми таке не зберігаємо"...
Стосовно того, що вислали ЧУЖУ, кажуть що могли помилитися, але це нічого не міняє - треба було на Новій пошті відправляти з ОПИСОМ, що відправляю. На таке в Новій пошті заперечили
Ось вам і магазин, ось вам і сервіс...
5 комментариев