» » Тюсо телемагазин - ТЮСО - полный развод, обман и кидалово!

Жалоба / отзыв
Тюсо телемагазин
ТЮСО - полный развод, обман и кидалово!

Заказала позолоченные украшения с кошачьим глазом - один комплект и с голубыми кристаллами Сваровски - другой комплект (серьги, кулон на цепочке и кольцо - каждый комплект) Позолотой даже и не пахнет! В лучшем случае это ювелирный сплав. Но на бирке указано - позолота 750! Кристаллов Сваровски нет и в помине - камни напоминают какой-то прозрачный ПЛАСТИК!!! А на кулоне и тот мутный... Но на бирке указано - КРИСТАЛЛЫ SVAROVSKY!!! ТАКАЯ ЯВНАЯ ЛОЖЬ! К сожалению, все это не разглядела при курьере... Полное разочарование. Не заказывайте в телемагазинах - расчет на лохов (типа меня)... Позвонила в тюсо - товар вернуть нельзя, говорят, надо было при курьере!. Печаль...
Автор жалобы: Svetlana_1


Обидчик: Тюсо телемагазин

Страна: Украина   Город: Киев
Телефон: 0443949300, 0443921414
Сайт: tuso.ua

Категория: Искусство и творчество

5 комментариев

0978713486 2 августа 2016 20:01
В мене така ж історія. Розвели по повній програмі, тюсо! На виробах ні позолоти, ні кристалів _ стікло і залізо дешеве. Іще і зроблено паршиво.
kuperman_v 22 августа 2017 10:17
заказала кольцо серебро 925 пробы ещё 7 августа,до сих пор не доставлено.Обещают на этой неделе,а когда спросила -ждите звонка!!! Иногда мелькает мысль-А не разводят ли нас?????
ТЮСО 6 сентября 2017 17:34
Здравствуйте, Светлана!
Телевизионный ювелирный салон никогда и никого не хочет обмануть. Вот по данной причине, у нас в компании и есть функция "оплата при получении", поэтому Вы сначала получаете товар, осматриваете и оцениваете его, а уж потом платите за него! Вот и если Вам не нравится вид товара или Вы сомневаетесь в его качестве, Вы можете отказаться от него и просто не платить!)))
Світлана Панькова 8 мая 2019 14:46
Величезне "дякую" магазину Тюсо за зіпсований настрій і сюоприз для мами до її дня народження! Перед цим мама замоляла прикраси і вони були доставлені вчасно кур'єром додому, всім задоволена. Тому я довірилась фірмі, обрала подарунки, після домовленості з оператором сплатила заздалегідь карткою 905 грн і замовила доставку на конкретну дату 10.04 саме в день народження мами, щоб був їй сюрприз. В призначений день подарунок не доставили, ввечері наступного дня, так і не дочекавшись, змушена була сама телефонувати і дізнаватись що відбувається. Відповідь - "Ваше замовлення у кур'єра, чекайте дзвінка. Чекаємо ще день - і знову тиша!!!
За цілий місяць так і не надіслали оплачені товари!!!! Не виконали жоден пункт з мого замовлення - кур'єри надіслали мамі СМС за тиждень до призначеної дати доставки, ще й з вимогою оплатити вже оплачений товар, і наступного дня відіслали назад відправнику. А мені консультанти 3 тижні брехали, що посилка у кур'єра, чекайте!!!! Потім одна промовилась, що товар повернувся до них 3 тижні тому, і запропонувала поновити замовлення - довелось погодитись. Потім передзвонили і брехали що надійшла не вся оплата за товари, хоча я оплачувала через форму на сайті карткою, і якби була не вся оплата, автоматична система не виставила б у віконці "оплачено" на сторінці замовлення (я зберегла скрін-шот і чек Приватбанку як доказ). Просто вирішили здерти з мене 25 грн за повторну доставку, а якби дбали про свою репутацію, то навпаки мали б мені зробити бонус за свої "косяки". Але гаразд, я вже погодилась і на цю доплату, аби хоч якось вирішити питання!! Пройшло ще 2 тижні зі святами - тиша, жодних контактів від магазину або кур'єрів. Кур'єр до мами не з'являвся, від посилки ми не відмовлялись, сумніваюсь що її взагалі надсилали, бо номер декларації та назву служби доставки мені відмовлялись надати. Вимагаю повернути мені повну суму за оплачений товар і закрити нарешті питання!! Я зберегла всід скрін-шоти з перепискою у відгуках на сайті, сторінку мого замовлення з відміткою про оплату, В разі невиконання вимоги - звертаюсь до поліції, прокуратури за відкриттям кримінальної справи про шахрайство і незаконне привласнення коштів, до цивільного суду з заявою про невиконання договору купівлі-продажу товарів та послуг (оформленого на сайті через бланк замовлення), а також у Захист прав споживачів. Також викладу пости з детальним описом їхньої брехні і шахрайства в усіх соцмережах, щоб люди ніколи не купували ці товари.
Елена_1 12 мая 2019 10:03
Никогда не оплачивайте вперед. Можно спокойно рассчитаться с курьером и не портить нервы.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь на сайте, это займет несколько секунд.




Если у Вас есть активные учетные записи на любом из предложеных ниже сервисов, то Вы можете зарегистрироваться и войти на наш сайт с их помощью. Выберите сервис, на котором Вы уже зарегистрированы: