» » СОMFY - Порушення прав споживачів

Жалоба / отзыв
СОMFY
Порушення прав споживачів

067 492-93-50
СКАРГА

11 червня 2015 р., у магазині «СОMFY» (далі «СОMFY») за адресою: м. Дніпропетровськ,
вул. Глінки, 2 я придбав два тюнера цифрового ТВ ROMSAT T2050 (далі – Тюнер), на які надано гарантію. Тобто «СОMFY» є продавцем. При покупці Тюнерів, я попросив продавця продемонструвати їх працездатність на, що отримав відповів, що у «СОMFY» не немає можливості перевірити тюнера так, як магазин знаходиться у підвальному приміщенні де Тюнера не приймають сигнал. За Тюнера було сплачено 1598 грн. При підключенні до телевізору один Тюнер не знайшов жодного каналу, а інший канали знаходить, але кожні 30 хвилин вимикається.

03.07.2015 р., я привіз до «СОMFY» два Тюнера та повідомив, що обидва мають недоліки тому прошу їх відремонтувати або повернути них кошти на, що отримав відповідь, що «СОMFY» не приймає товари на гарантійний ремонт і мені треба їхати до спеціалізованого сервісного центру виробника, який знаходиться за іншою адресою ніж «СОMFY». Я відмовився їхати до сервісного центру виробника і посилаючись на п. 3 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» почав вимагати, щоб саме «СОMFY», як продавець прийняв товар на гарантійний ремонт. В «СОMFY» мені надали для заповнення заяву встановленої в «СОMFY» форми де я описав, які недоліки мають обидва Тюнера, після чого заяву від мене прийняли, але Тюнера приймати відмовилися. 08.07.2015 р. з «СОMFY» прийшла відповідь де написано, що: «встановити наявність і причину виникнення заявлених Вами складнощів в роботі Тюнерів можуть тільки фахівці сервісного центру, уповноваженого на проведення гарантійного обслуговування марки ROMSAT, тому рекомендуємо Вам звернутися в один з таких сервісних центрів, адресу можна уточнити на сайті компанії-виробника».
08.07.2015 р. я другий раз привіз до «СОMFY» один Тюнер, який не знаходив жодного каналу та надав другу заяву з вимогою про безоплатного усунення недоліків товару. В «СОMFY» знову відмовилися приймати у мене Тюнер, а лише прийняли заяву та повідомили, що відповідь на неї надійде не раніше строку передбаченого в ЗУ «Про звернення громадян», а саме через 30 днів. Через 28 днів з «СОMFY» прийшла відповідь, що мої вимоги розглянуті та прийнято рішення прийняти від мене товар на гарантійний ремонт.
17.08.2015 р. я третій раз привіз Тюнер та письмово звернувся з вимогою про безоплатного усунення недоліків товару, мені надали для заповнення акт прийому-передачі товару на ремонт встановленої в «СОMFY» форми. В тексті акту ніде не зазначено, що саме «СОMFY», як продавець приймає у мене товар на ремонт. Я попросив добавити в акті слова «менеджер магазину «СОMFY» прийняв товар для проведення ремонту», але мені відмовили.
31.08.2015 р. мені зателефонували з «СОMFY» та повідомили, що Тюнер повернули з ремонту та я можу його забрати. Коли я приїхав до «СОMFY», мені повернули Тюнер та сказали, що не знають працює він чи ні так, як немає технічної можливості його перевірити і якщо у мене дома він не запрацює то мені було рекомендовано відвести його до сервісного центру виробника. Мені надали для підписання три автентичних примірника Акту повернення товару з ремонту (один для сервісного центру виробника, один для «СОMFY» та один для мене). Після того, як я підписав три примірники Акту працівник «СОMFY» всі примірники актів забрав собі, а коли я почав вимагати повернути мені мій екземпляр він видав копію

Перелік порушень прав споживачів в магазині «СОMFY»:

1. При продажу тюнерів продавець «СОMFY» відмовився продемонструвати працездатність тюнерів посилаючись на відсутність сигналу в «СОMFY» чим порушив ст. 17 ЗУ «Про захист прав споживачів» де зазначено, що споживач має право на демонстрацію безпечного та правильного використання продукції, що придбавається.

2. В «СОMFY» мені двічі відмовили у прийняті Тюнерів на ремонт по гарантії, що є порушенням п. 5. ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» де зазначено, що продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги та п. 2 ст. 679 Цивільного кодексу України, де зазначено, що якщо продавцем надані гарантії щодо якості товару, продавець відповідає за його недоліки.

3. Працівники «СОMFY» заявляють, що не приймають Товари на ремонт по гарантії та відправляють покупців в сервісні центри виробника пояснюючи, що тільки там зможуть визначити причини чому тюнер не працює і хто в цьому винний, що також є порушує ст. 17 ЗУ «Про захист прав споживачів» де зазначено, що у разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції.

3. В «СОMFY» не дивлячись на заперечення покупців (споживачів) для проведенням гарантійного ремонту відправляють до сервісного центру виробника, що є порушенням п. 3 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» де зазначено, що вимоги споживача, встановлені ч. 1 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару або виробникові.

4. З ремонту мені повернули Тюнер через 60 днів з дати пред'явлення мною вимоги про безоплатне усунення недоліків товару, що є порушенням п. 9. ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», де зазначено що пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати пред'явлення.
Автор жалобы: max


Обидчик: СОMFY

Страна: Украина

Категория: Электроника и быт. техника

0 комментариев

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь на сайте, это займет несколько секунд.




Если у Вас есть активные учетные записи на любом из предложеных ниже сервисов, то Вы можете зарегистрироваться и войти на наш сайт с их помощью. Выберите сервис, на котором Вы уже зарегистрированы: